joi, 11 noiembrie 2010

Restaurant chinezesc CHENYUAN-Galati

joi, 11 noiembrie 2010
Locatie: langa facultatea de Chimie Alimentara, fostul "Regia"

Da bai Pongo, ai vazut ce misto e ciorba acrisoara, picanta, la pret de dumping, adica doar 5 lei.





Coltunasi cu carne, 6 bucati la doar 10 lei, iar ca desert vinete pane umplute cu carne in sos dulce chinezesc, eu am zis ca e in dulceata fierbinte de caise, 19 lei.

A ramas de degustat pe data viitoare oaie cu chimion si supa de rosii cu ou ca nu mai puteam.

Chelnerii ca peste tot in Galati, slab pregatiti si fara nicio urma de profesionalism. Paharul de bere care mi-a fost adus avea urmele a doi dinti de vampir pe el si am cerut sa fie schimbat. Nu la fel de usor a scapat ospatarul de la masa cealalta unde poposisera doua bugetare, ne-am mai intersectat noi Pongo cu ele prin mai multe locuri, ultimul cred ca era pe la Terasa Pescarus iar fetele veneau de la o greva.


Ei bine, bugetaresele l-au amenintat ca vor spune la toti prietenii sa nu mai vina niciunul la restaurantul asta, ca li s-a pus parizer in loc de sunca de Praga la orez, ca ce crede el ca ele sunt din Pechea ? Le spun fetelor sa fie atente cand mai zic chestia cu Pechea, nu cumva sa fie Lucian Bute prin preajma. S-o ridica animalu' de la masa si sa vezi batalie pe bugetarese.

Bauturi chinezesti nu exista. 
Partea pozitiva este ca intre orele 7-15 primesti o coca-cola la cutie din partea casei pentru o mancare comandata iar pentru o cafea un pepsi mic.

La plecare, desi am lasat bacsis, nu ni s-a spus nici macar la revedere. Multumesc nici nu exista in dictionarul locului. Cum v-am spus, chelnerii vai de mama lor.

1 comentarii:

John

Mai ,sincer, ieri am fost acolo. sunt mort dupa mancarea chinezeasca, insa acolo pe carnabel mancarea e f proasta.
am fost dupa ora 5, nu era nimeni.
chelnarii cand ne-au vazut, au sarit de pe scaun...ca niste hiene. probabil primii clienti pana la ora aia in acea zi.
nu am avut probleme cu " buna seara, multumesc, la revedere" .
insa singurul chinezesc ( restaurant) bun, cu mancare buna e cel mai jos de potcoava.
apropo, un prieten a fost acum o saptamana la restaurantul de pe carnabel, si cand a intrat sa blocat. era deschis televizorul, nici prea tare dar nici incet , pe TARAF. WTF ??????

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.