sâmbătă, 10 decembrie 2011

In cat timp iti recuperezi de la BRD banii inhatati de POS-ul de la ALTEX

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Daca atunci cand cumparati ceva cu cardul vi se aplica schema cu "fonduri insuficiente", " imposibil de conectat" sau "aveti cipul uzat si nu vi-l primeste POS-ul", e bine sa dati o fuga pana acasa si sa va uitati in contul bancar de pe propriul calculator. O sa obsrvati cu uimire ca aveati fonduri ultrasuficiente pentru ca baietii sa va usureze de bani si de pe card si din portofel. Mie mi s-a intamplat la Altex cand mi-am cumparat o cutie de cafea Dolce Gusto si vrand sa platesc normal cu cardul, mi s-au facut o gramada de pase magnetice pe deasupra fiecarui POS care vezi Doamne nu vroia sa primeasca transferul de pe card numai si numai din vina clientului. Ei nu spuneau ca nici nu aveau POS-urile in priza ca nu-si platisera taxele la zi. Am platit cu numerar si norocul meu a fost ca am pastrat bonul cu toate asigurarile lor ca nu mi s-au retinut banii din cont. Ajuns acasa, surpriza fara Kinder,
banii erau frumos blocati si pusi deoparte spre cresterea profiturilor companiei. Ma intorc a doua zi si-i spun casierei sa-mi dea banii ca mi i-a luat de doua ori. Sanchi, ce-a papat lupul e bun papat. Era vineri si cica numai inalt preaistetimea sa contabila magazinului poate indrepta o situatie atat de dificila, numai ca ea nu vine decat lunea. Curios program si cu contabilii astia, muncesc o zi pe saptamana aici. Luni, alt drum, alta dezamagire, contabila lasase vorba deoarece lucra doar lunea dar omisese probabil sa spuna ca are program de gravida. Deci, aflu de la alta casiera ca trebuie sa ma adresez bancii deoarece nu se mai poate face nimic. Probabil stornarea o fi mai grea ca o operatie chirurgicala. La banca sunt intampinat cu amabilitate fals studiata, mi se cer documentele toate, buletin, bon fiscal, compunere cu descrierea actiunii... Intr-un sfarsit sunt asigurat ca in cateva zile mi se vor restitui banii, sa ma uit pe calculator ca o sa-i vad daca nu, sa mai revin. Am revenit de inca 3 ori, ultima oara spunandu-mi-se ca peste 30 de zile( o luna) voi primi sigur banii. Dupa o luna ma prezint sa mi se dea explicatii pentru banii ce nu intrasera in cont nicicum. Acum sunt asigurat ca ii voi primi peste 60 de zile ca asa scrie in regulament. Ii spun domnisoarei sa-mi dea in scris ca asa scrie in regulament si sa se semneze frumos cu nume, prenume si nr. legitimatie, moment in care fata realizeaza pericolul si imi spune ca nu se da un raspuns decat verbal. Lamurit de managementul lautaresc al bancii solicit sa vorbesc cu superiorul ei care soseste imediat alertata de discutia deja aprinsa. Abia dupa ce s-a implicat managerul banii mi-au intrat in cont la 48 de ore dupa aceasta. Concluzia este ca daca va vreti banii inapoi trebuie neaparat sa cereti sa vorbiti cu managerul filialei bancii si sa-i solicitati sa se implice altfel aveti mult si bine de asteptat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca mi s-ar fi luat un miliard de pe card. Bine ca nu-i am.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.