sâmbătă, 8 decembrie 2012

Unde se mananca clatite americane in Galati

sâmbătă, 8 decembrie 2012

O coleguta de serviciu imi povestea zilele trecute cum ca atunci cand iese de la antrenamente, trece in Winmarkt pe langa o "locanta" unde se servesc clatite americane. Dupa cum imi explica ea, o chestie inalta si lunga de vreo 20 de cm pe care se punea crema de ciocolata "Finetti". Femeile au in general o problema cu lungimea. Adevarul este ca aceasta clatita e mai mult rotunda decat lunga si se aseamana fie cu un tortulet, fie cu o mamaliga...depinde de unde esti de asfalt. Foile de grill mi s-au parut personal cam groase iar intre straturi poti opta pentru dulceata si/sau "Finetti". Eu am gustat doar o lingurita, cunoscut fiind faptul ca barbatii nu agreeaza dulciurile. Pretul e de10 lei portia iar daca vrei o bere baietasul care serveste este amabil si ti-o aduce de la alt etaj si alta firma. 330 de ml, se intelege. "Locanta" se numeste "Balcanik Pub", un pic cam pretentios zic eu.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.