duminică, 23 decembrie 2012

Hiperdia Galati- Ortopezi si radiologi

duminică, 23 decembrie 2012

Am ajuns la Hiperdia dupa o cazatura groaznica pe gheata, in incercarea ratata de a face o foarfeca pe spate a la Chiriches din meciul de Europa League cu Molde.


Fata de Chiriches, eu am cazut pe spate in fund, gheaba si am incheiat cu o izbitura puternica a capului de soseaua acoperita cu zapada inghetata. Capul mi-a confirmat inca o data viteza sunetului in vid, daca mai era nevoie de vreo demonstratie.
Ce vreau sa va spun, clinica e super curata, moderna, dar...

Atentie, daca sunteti femeie, pe hol sunt amplasate camere de luat vederi care comunica cu receptia. Deci, daca va trece prin cap sa va ridicati dresurile...
Personal am ales sa consult un medic ortopedo-traumatolog, dr. Cornea Ion, n-am nimic cu el, omul chiar a fost amabil si s-a uitat efectiv la coastele mele care atarnau fracturate, chiar daca isi tara un picior cu care, inspaimantat pentru o clipa, am dedus ca poate isi batuse nevasta in ajun. Am fost trimis la radiologie la subsol precum Dante. Aici e bine de stiut ca ai posibilitatea atat de a te intinde pe masa cat si de a face radiografia in picioare. Aparatul este extrem de mic si poate fi calibrat pe o portiune extrem de mica, adica exact cat este suficient pentru a nu te iradia inutil. Arata cam ca in imaginea de mai jos, chestia din dreapta capat fiind pentru radiografierea din picioare.


Fetele sunt deosebit de amabile in a te chinui, mi-au schimbat pozitia de vreo trei ori desi abia puteam ridica mana si si-au atins maximul performantei atunci cand mi-au spus sa nu respir. Dupa 5 minute inca nu-mi spusesera ca pot respira desi aparatele alea inca mai clickuiau disperate. Or fi avand soti in trupele SEAL pe acasa...
Intors la nenea doctor, acesta a constatat fisurarea mai multor coaste si vertebre dar a omis sa-mi dea vreun diagnostic prescriindu-mi doar niste calmante. Ulterior ceilati doctori pe care i-am consultat au fost consternati de faptul ca doctorul nu mi-a scris niciun diagnostic. Deci, daca va aflati vreodata in aceeasi situatie, insistati sa vi se scrie un diagnostic.

PS: pretul unei consulatii este de 50 de lei iar pentru 2 radiografii am platit 60 de lei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.