duminică, 3 martie 2013

Tapas

duminică, 3 martie 2013

Am aterizat la Tapas, undeva prin spatele hotelului "Dunarea", la recomandarea lui Martin. De pe straduta veche, intrarea pare a recomanda o bombita dar inauntru ai o surpriza foarte placuta, un loc curat, intim, unde se mananca spaniol in acorduri fine de muzica spaniola. Un loc ideal pentru pensionari daca vor sa se simta bine dar stati linistiti, sunt si multi tineri.
Pentru inceput am atacat insetat o vaza de flori plina cu vin italian alb la 21 de lei clondirul.
Mai putin nevasta-mea care-i dadea mortis cu apa ei ca nu si nu, ca-i este sete. Ma rog, inca o data se dovedeste ca femeile nu stiu ca apa-i pentru spalat dar cu ocazia asta am constatat ca la Tapas au apa minerala la sticla de sticla, inca un atu in plus.


Tapas-urile sunt niste gustari mici specifice spaniole asa ca am comandat din mai multe feluri ca sa intram in atmosfera locului. Am experimentat dovlecei cu susan si miere de albine, creveti si alte fructe de mare, vinete cu miere de albine, mere cu nu mai stiu ce, masline spaniole, toate foarte proaspete si gustoase.


Dupa un asa efort e normal sa te dregi cu niste Jagermeister sau Caipirinha, dupa gustul fiecaruia.


Felurile principale abia acum urmeaza si poti alege din mai multe tipuri de peste adevarat, niciunul nefiind macrou. Personal mi-am luat biban de mare cu sos de gamberi si pot spune ca a fost absolut delicios. De asemenea fripura la gratar cu garnitura de felii de mar copt a primit note foarte mari.


Daca ajungi la Paella, trebuie spus ca platoul poate contine portii pentru doua, trei sau patru persoane, dar daca il iei pe cel de doua iti ajunge la trei persoane chiar daca esti gurmand iar preturile sunt mai mult decat bune, adica undeva pe la 16-23 de lei.


La desert poti opta pentru ceva tipic spaniol sau pentru tort autohton, toate foarte bune.




Dupa atata dulce mai mergea o vaza de vin asa ca am comandat si un rose care sa ne aminteasca de o asa seara spaniola:


Personalul este extrem de atent si bun cunoscator al preparatelor si bauturilor asa ca sfatul lor poate fi primit cu incredere.

Toaleta extrem de curata, servire ireprosabila, ambient intim si cald, mancare delicioasa si variata, bautura de calitate, chiar nu am ce reprosa, un loc de nota zece daca vreti sa va petreceti undeva seara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.