joi, 4 februarie 2010

Ixelles-Gourmand's Restaurant-Galati

joi, 4 februarie 2010
Ixelles (French, pronounced [ikˈsɛl]) or Elsene (Dutch, pronounced [ˈɛlsənə]

Am facut specificatia intrucat romanache, in spiritul gintei, s-a gandit sa puna un nume asa cu cat mai multi de x si l( ma mir ca lipsesc w si y, cred ca s-a abtinut mult) si cat mai exotic de pronuntat. S-ar putea crede ca e o strategie de marketing , clientul urmand sa retina numele prin repetare obsesiva, dar la cat marketing si management se aplica in tara asta raman la parerea ca s-a vrut doar un nume de fitze.



Amplasare: vizavi de parcul lui Durbaca, vizavi de fosta Cooperativa de Credit, in coltul parcarii locului numit "La Popescu".

Carte de vizita

 
Etajul 1

Pro: 
-Restaurant cu specific belgian, foarte dragut amenajat, culori calde primitoare, mobilier nou, bun gust. Pongo remarca si aerul conditionat estetic mascat in grinzi.
-Chelnerita draguta care stie sa-ti faca o recomandare.
-Servire ireprosabila, pana sosesc bucatele ti se aduc si niste bruschetti din partea casei.
-Tacamurile si servetelul frumos aranjate intr-un fel de pliculet cu heraldica.
-Scobitori din abundenta, trebuie sa fac remarca asta deoarece in multe locuri trebuie sa ai la indemana o matura de paie sau o cutie de chibrituri.Asta apropo de marketing si managementul afacerilor.
-Capuccino foarte bun si fierbinte.
-Toaleta foarte curata si moderna. Iluminat cu senzori.
Contra:
- citez din  pagina principala a site-ului lor "De ce restaurant Belgian? Am incercat sa aducem gurmandului roman, indestulatoarele portii nemtesti, dar pline si de rafinament frantuzesc, caci pana la urma asta formeaza "bucataria belgiana". Probabil se refereau la portiile nemtesti de la Auschwitz pentru ca cescuta din imagine e greu de presupus ca ar satura 2 persoane fie ele chiar si 2 femei la 48 de kile bucata.
-Eu am comandat cel mai scump cocotte "Cocotte cu piept de pui, creveti, ardei, varfuri de porumb si rosii" dar nu am gasit rafinamentul ala frantuzesc decat in estetica, nu si in gust.
Citez: "Printre specialitati deja cunoscute de gurmanzii locali, se imbina intr-un mod placut preparate "en cocotte" cu piept de pui, cu legume in sos de branzeturi..."
-Banuiesc ca gurmanzii aia locali de care se aminteste  or fi fost de la Spitalul Judetean, si nu atat doctori cat pacienti.

 - Chiuveta era infundata si apa urca amenintativ spre buza chiuvetei, asa ca nu aveti prea mult timp sa va spalati pe maini. 

Update 1:

Intre timp am mai fost de cateva ori.
-Pizza este foarte buna.
-Pastravul asa si asa, mi-a placut mai mult orezul cu spanac si unt cu care a fost servit.


-Cei care sunt vegetarieni vor fi nemultumiti, nu prea exista nimic in oferta. Fasolea ceruta fara bacon a fost adusa tot cu bacon pana la urma, desi mai marunt taiat ca sa nu se vada iar portia de legume la tigaie era imbibata in ulei. Limonada cu menta nu este cu menta proaspata ci cu un sirop plin de E-uri, asa ca cereti limonada simpla.

1 comentarii:

Anonim

eu am mancat acolo...portia de coco...te sau ce-ai mancat acolo este pentru o persoana...dar poti sa incerci salte sau prep din pui( frigarui in mod special...mmmmm...yammmy)...si pizza e f.buna.....eu mananc frecvent acolo si-mi place...poti sa incerci de miercuri pana vineri Spareribs si atunci mai vb...:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.