vineri, 29 ianuarie 2010

KFC - Iti face aripioarele "casante"

vineri, 29 ianuarie 2010
KFC-aripioare picante

In Bucuresti erau (-)26 grade si alea Celsius, dis de dimineata, fapt resimtit cu prisosinta si in fizica fluidelor nazale. Ajuns cat mai repede in gara ca sa prind primul tren, am aflat cu bucurie in suflet si simtiri ca prioritara ar fi cautarea unui adapost incalzit pentru urmatoarele 2 ore intrucat trenul meu se anulase iar urmatorul abia il constituiau in triaj. Cand am vazut KFC mi s-au umezit ochii, lucru fatal intrucat in KFC oamenii erau congelati.
Singura vorba pe buzele tuturor, in afara de brrr, era daca aici nu exista incalzire si automat toata lumea privea in tavan.
 
Inutil, din tavan razbatea tot un aer rece ca peste tot.
Am asteptat la rand vreo 10 minute intrucat tartanul din fata mea ii ducea lu' ma-sa vreo 5 meniuri KFC la pachet, sa vada si ai lui minunatia. Oare e ce nu s-o fi gandit KFC sa le deschida un en-gross astora ?
Ma rog, mi-am luat tavita cu aripioarele crocante si cafeaua si am inceput sa caut un loc unde sa astept 2 ore. M--am uitat eu la cele doua fete din fata si am ales sa raman imbracat precum cea din dreapta. Buna alegere, daca as fi procedat precum cea din stanga as fi fost de mult congelat si dat la stirile de la ora 17.
Aripioarele au fost super, marca inregistrata ce mai, nimeni nu ii egaleaza.

Cat priveste cafeaua, dupa vreo 15 minute puteai sa o bei la copca, asa de frig era. Noroc cu betisorul ala de amestecat ca mai spargeam crusta de gheata din cand in cand. Cat despre cele 2 ore ce le mai aveam de petrecut, n-a fost posibil, dupa 20 de minute de criogenat in KFC m-am refugiat in sala de asteptare unde era infinit mai caldut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.