sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Revelion 2010

sâmbătă, 2 ianuarie 2010



Revelion cu fatza la perete

Anul Nou a fost intampinat de Pufa si Zombi cu maximum de curaj pisicesc posibil, curaj in urma caruia au ramas blocati intre biblioteca si perete. A trebuit sa o fac pe SMURD-ul si sa deblochez felinele care abia mai respirau. Am tras eu biblioteca de la perete, dar nimeni nu indraznea sa faca vreo miscare desi pocnetele si artificiile disparusera de mult. Pana la urma tot Zombi a fost cel mai indraznet, chemarea carnatului fiind mai puternica decat frica din oase.Pufa a mai ramas sa citesca pana spre dimineata chit ca era de partea gresita a bibliotecii.



Revelion in pijamale


Pocnetele si artificiile din acest an au fost cele mai anemice din toate timpurile, unicul semn ca la romani s-a simtit vreo criza. Costumul de pijama l-am imbracat de pe la ora 20 fiind totusi in dubii daca ar trebui sa-mi calc pantalonul cu dunga sau daca exista papion de pijama.



Revelion cu pensionari

Francesca a avut surpriza sa participe la un revelion cu pensionari, imaginea fiind sugestiva. Spre ora 3 dimineata au venit cica si tinerii sa invioreze atmosfera. Numai ca aveau 10-12 ani.

2 comentarii:

Anonim

..dezamagire totala: credeam ca numai eu port pijamaua de gala , de spectacol , in noaptea de revelion.(a mea e cu sclipici , nasturi sidefati si transmite un mesaj ca o placinta cu ravas, un text scris din Swarovski (nu , nu e un scriitor):super girl)
jelize

Anonim

..eram convinsa ca numai Danila al meu citeste pana la epuizare

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.