miercuri, 30 decembrie 2009

Restaurantul Chinezesc " Fei-Hang" Galati

miercuri, 30 decembrie 2009
Mananci ca "La mama" la spital

Pentru ca Pongo abia se intorsese de la Viena si-mi tot povestea ce mancaruri japoneze savurase, mi-a venit pofta sa mergem la restaurantul chinezesc, cel de vizavi de "Papadie" sa mancam ceva mai deosebit fata de traditiile Craciunesti. Eu am ales pui fasii cu ciuperci negre iar Pongo spaghetti chinezesti.
Bai frate, mananc eu fara sare intotdeauna, dar mancarea asta era endosalina daca pot spune asa. Pentru prima oara in ultimii 3 ani am simtit nevoia sa pun sare pe ceva. Ciupercile negre mi-au inspirat niste garnituri de cauciuc pentru bateriile de la chiuveta iar fasiile de pui aveau deosebitul si inimitabilul gust de mancare de spital. M-am uitat in jur si am vazut ca in seara aia aveau totusi bucatarul chinez. Probabil vreun proaspat emigrant venit fraudulos pe nava si nicidecum vreun maestru bucatar 5 stele. Nu stiu ce gust aveau si spaghettele lui Pongo dar parca privirea lui cerea vreo 20 de sake-uri, el care nu bea niciodata alcool.

Chelnerul, acelasi baiat care il stiu de cativa ani, era fara uniforma, imbracat ca pentru a duce gunoiul iar chelnerita avea binecunoscutii blugi universali feminini, pentru somn, servici, sport si teatru la care adaugase o bluza roz de uniforma. Urmele intunericite ale acneei juvenile inca ii erau prezente pe fata nefiind cu putinta nicio asemanare cu fetisoara aia draguta care servea aici cu vreo 6 luni in urma. Dar, probabil ca doar daca as vrea eu sa ma angajez chelner aici, mi s-ar pune  conditii de aspect fizic placut. In rest...
Geamurile vizibil nespalate de vreo 3-4 luni cel putin, ma intreb daca acasa la ei, chelnerii tot asa le lasa de izbeliste pana cand le spala prima ploaie.

Update(1)

Uneori mai recitesc ce am scris si-mi dau seama cat am fost de rau. Ca sa-i fac pe plac lui anonimu' ala de la comentarii si ca sa nu creada el ca sunt asa de exagerat, da, de obicei se mananca bine aici, au chestii interesante care nu le gasesti in alte parti ale orasului, chelnerii sunt politicosi, e singurul loc unde gasesti bere chinezeasca si sake, e un loc in care te simti bine. Un restaurant de nota 9,99, recomand, dar eram eu mai rau in seara aia. 

2 comentarii:

violeta chiscop

la restaurantul chinezesc se folosesc furculite??

Anonim

Cine a facut articolul cu siguranta este un/o mare nesimtit(a). Eu pot sa spun ca frecventez des acest restaurant iar mancarea este cu totul deosebita, bucatarul nu e nicidecum imigrant venit ilegal iar chelnerii sunt aceiasi din todeauna dar foarte amabili! Iar daca nu ti-a placut gustul mancarii de ce nu te-ai dus la un restaurant romanesc? E chinezesc deci retetele sunt altfel decat cele cu care esti tu obisnuita. Asa ca stimati cititori mai bine faceti o vizita inainte de a pune eticheta si cine stie poate o sa apreciati si astfel de mancare iar daca nu mergeti in alta parte... si da se folosesc furculite :) Cat despre acneea d-soarei, ce iti pasa? te-a pus cineva sa o lingi?

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.