miercuri, 2 decembrie 2009

Copacul de cristal

miercuri, 2 decembrie 2009


Pe drumul spre Bagdasar-Arseni am intalnit de fiecare data un copacel desprins parca din alta lume. Una de povesti desigur, fara panouri publicitare cu Basescu, Geoana, Antonescu... Mi-a atras atentia in mod deosebit intrucat lumineaza zi si noapte ca un copac din cristal, putini fiind si bucurestenii care stiu de el. Prima oara l-am vazut la inceputul lui octombrie si deci nu poate fi vorba de pregatirile pentru sarbatorile de iarna.
Fotografia am facut-o din goana taxiului dar cred ca a iesit destul de reusita.

1 comentarii:

violeta chiscop

Daca acest copac are norocul sa fie vazut de Hrusca , sigur va iesi hitul iernii.
Insa Aurelian Andreescu e mort demult si nici Hrusca nu se simte prea bine (din cate am auzit).
Eu as cauta acest copac in caietul de desen al unui elev de clasa intai.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.