duminică, 6 decembrie 2009

Misoginul de serviciu-Noul trend in moda feminina, blugul universal

duminică, 6 decembrie 2009

Aflat in spital a trebuit sa mi se adevereasca si sa-i dau dreptate misoginului de serviciu asupra unui aspect ce tine de noua tendinta feminina in purtarea blugilor. La inceput nu l-am crezut dar am trait pe propria-mi piele si propriile celule olfactive spusele misoginului de serviciu. Sunt femei, tinere, frumoase, care poarta aceeasi pereche de blugi si la servici, si acasa, si in pat in loc de pijama. Perechea cica este schimbata la mai bine de 2-3 saptamani, lucru usor verificabil de un ochi chiar neavizat daca se uita la marca si modelul de blug cu care se vine la servici zi de zi.

Combinatia otravitoare pe care am suportat-o in spital a fost cea de aceeasi blugi cu aceleasi dresuri purtate zi si noapte timp de o saptamana. Fetelor, va dati seama ca piciorul in dres transpira iar dresul ala are numai sintetic ? Blugul nu tine loc de pijama de bumbac, va asigur eu cu toata admiratia pentru frumusetea voastra. Ati vazut vreun barbat cu sosete din supraelastic ? Nu, si atunci de ce ne torturati ? In salon erau in jur de 50 de oameni, din care vreo 30 de femei. Daca jumatate din voi purtati blugi cu dresuri pe post de pijama, in afara gravelor suferinte acute respiratorii pe care ni le-ati impus sa stiti ca am plecat acasa cu totii grav afectati la plamani.


1 comentarii:

violeta chiscop

locul seamana mai degraba cu un aeroport ,cu o sala de asteptare decat cu spitalul.
cine vrea sa fie curat , poate fi indiferent unde se afla si ce conditii are la indemana
unii au acasa jacuzzi, spa , sauna , piscina si multe altele si probabil tot nu se spala

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.