luni, 20 septembrie 2010

Promenada Mall-Carrefour Braila (1)

luni, 20 septembrie 2010

La terasa din imagine(Zvon Cafe) sa nu va asezati intrucat au scaune cu autocatapultare ca la pilotii de MIG-uri. Autocatapultarea se declanseaza automat la citirea preturilor, o bere normala 8 lei, un suc la fel, o cafea...va recomand la 12 lei ...
In rest, adica inauntru mallului, lucruri foarte misto pe la braileni. Si misto si ieftine fata de noi. Reduceri  intradevar mari mergand pana la 75% gasiti la Hervis.
Tura asta mi-am luat niste ghete sport de la Deichman si niste pulovere de la New-Yorker. Deichman fac ei reclama ca au preturi mici dar nu atat de mici ca la Hervis. Promotiile sunt la capat de raft, 2-3 modele, asta insemnand ca fata de raft unde pretul la Adidas, Nike, etc. este undeva spre 190-240 de lei, aici gasesti cate ceva de incaltat la preturi cuprinse intre 60-90 de lei, dar nu marci consacrate.
La New-Yorker m-am uitat mai mult la pulovere subtiri si bluze cu maneca lunga, preturi intre 40-90 de lei.
Ceva mai incolo este un magazinas cu lumini mai obscure, Reserved, unde nu m-au lasat sa fac poze cu telefonul de parca ar fi fost vreo baza militara. Toale foarte misto si aici. Mi-a placut mult o geanta italiana din doc si piele, 169 de lei.


Nu stiu de ce nu mi-am luat-o, fac si eu ca Pongo cu rasnita aia de lemn a lui, o arat la toata lumea poate mi-o ia cineva de ziua mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.