marți, 21 septembrie 2010

Yahoo mail-smenul cu Get updates from...

marți, 21 septembrie 2010
 

Cu siguranta toti au observat in partea din dreapta jos a mailului de la Yahoo, o zona cu nume cunoscute sau chiar deloc cunoscute care te invita cu "Get updates from..." sa apesi pe butonas. Banuiesc ca pe unii i-a mancat in poponet sa apese, marea majoritate crezand ca aia de-a dreapta iti cer permisiunea de acces sau ca ti-au pierdut adresa si trebuie sa le-o reamintesti.
Astfel, azi admiram cum un avocat foarte onest a contactat de nu stiu cate ori niste parasute de pe siteurile specializate de dating, cum o fetita foarte credincioasa si cu frica lui Dumnezeu s-a conectat cu un negrotei specializat in fetite singuratice...
Ingrijorat ca poate am apasat si eu pe butonas si vad si ceilalti bibliotecile universitare de renume mondial pe care le-am accesat, am intrat in partea din dreapta sus ca sa rezolv problema:
options-more options-manage my sees updates who-debifezi share my updates

Te intorci un pas si din general-social features- debifezi si optiunea -enable updates-back to mail-save- ca sa fii sigur ca nu te mai deranjeaza nimeni cu prostia aia de update.

Acum pot sa-mi citesc linistit cartile de la bibliotecile alea online.

2 comentarii:

Anonim

..dar sunt reale aceste conectari? ca si eu am intrebat un amic daca s-a conectat in cutare zi cu...doina, melania, vera etc..vroiam doar sa ma connving daca e adevarat, amicul respectiv n-are motive sa fie nesincer, insa mi-a zis ca n-a discutat in viata lui cu toate acestea.
vio

Pongo

Da, nu e necesar sa fi vorbit cu persoanele care iti cer update, pur si simplu e optiunea lui Yahoo de a va conecta.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.