luni, 13 septembrie 2010

Publicitate falsa la Cosmote

luni, 13 septembrie 2010

Ma duc eu cu Pongo pe la Cosmonaute asta grecesc si vad un panou publicitar cu internet mobil la numai 10 euro cu tot cu credit inclus. Intreb o tanti care parea ca lucreaza pe acolo cat este creditul din pachetul ala complet de internet. Pai cica 10 euro. Ma scobesc eu prin buzunare sa-mi iau vreo 2-3 bucati cand imi vine o inspiratie( dupa respiratie) sa intreb daca modemul pot sa il pun si la alt calculator. Da, dar modemul in valoare de 179 de lei trebuie sa-l achizitionati separat. Pai asta nu scrie nicaieri in publicitate tovarasi greci si tanti vanzatoare. Deci in realitate e vorba de o suma de 52 de euro ca sa iti achizitionezi un modem cu internet mobil si nu de 10 euro precum in gaselnita lor de reclama falsa.
Am tot subliniat faptul ca firma este greceasca intrucat OTE este actionarul majoritar si nu Deutsche Telekom asa cum cred unii, inclusiv vanzatoarea. Asta e chiar culmea, sa nu stii la cine lucrezi.

Update:

Revin pentru Alex cu un mic zoom dar necesar pentru a se vedea ce scrie in partea de jos.
Se specifica acolo, cu litere cat mai mici posibile, ca pachetul contine cartela si modem.


Normal si logic zic eu din moment ce in partea de sus stanga spune ca bagi modemul in calculator, dai un SMS si esti conectat.
Dar altceva mi-a atras atentia dupa ce m-am uitat si pe site-ul Cosmonaute, cartela o poti folosi doar 2 luni dupa care trebuie sa mai bagi 12,4 euro( si nu 10) contrar celor spuse da gaina de dupa tejghea care sustinea sus si tare ca e valabila un an de zile.



N-am zis eu, astea nu stiu nici ce vand si nici la cine lucreaza? Cred ca le aduce cineva la servici ca m-as mira sa tina minte si locatia serviciului.

1 comentarii:

Alex

Si ti se pare ca la ofertele prepay voce scrie ca trebuie sa iti cumperi si telefon pt a utiliza cartela?

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.