marți, 29 septembrie 2009

Outlet Quelle

marți, 29 septembrie 2009
 Quelle-outlet

Pe strada Siderurgistilor, cum te duci spre Magazin General pe stanga, usa in usa cu un magazin de ierburi( droguri usoare), este un outlet al lui Quelle.
Ma rog, pretentios spus outlet, nici macar nu respecta definitia
cuvantului, dar gasesti marfuri de la Quelle la un pret mai mult decat rezonabil. Catalogul de toamna-iarna 2009 mi-a produs surpriza neplacuta de a vedea ca preturile Quelle au crescut cu 50%. Ei bine, la acest magazinas cu aspect de second-hand, am avut placerea sa gasesc produse noi noute( bine, colectia de anul trecut) la mai putin de jumatate din pret. Astfel, mi-am luat tricou "Clima Cool"cu maneca lunga si tricou bumbac maneca lunga, la pret de 30 de lei. Pretul de raft era 40 dar mi-a spus vanzatoarea ca daca ma intereseaza imi mai face reducere de 10 lei si asa a si fost pentru ambele tricouri. De asemenea o vesta teflonata pe care pusesem eu ochii in catalog si care era 160 de lei mi-au dat-o la 50 de lei. Ce mai,  daca esti fan Quelle e o afacere buna.

2 comentarii:

Anonim

buna pongo,eu sunt din alt oras si as dori sa merg la acest outlet quelle sa fac ceva cumparaturi.poti sa-mi dai o adresa si sau un nr de tel al magazinului sau proprietarului?

pongo-prin_oras

Sigur este pe strada Siderurgistilor aproape de Magazin General. O sa ma interesez ca sa fiu mai exact.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.