duminică, 27 septembrie 2009

Perna ortopedica

duminică, 27 septembrie 2009

Bai Pongo, citisem eu de perna ortopedica pe net si nu gaseam ca sa o vad cum arata in realitate. Cand colo, chiar langa Flamingo in Mazepa, un magazin de lenjerie intima anunta pe geam ca au si perne ortopedice. Nu stiu ce legatura au pernele cu lenjeria de dama dar am intrat cu tupeu.
Bine ascunse printre sutiene, pernutele existau. Zic pernute din cauza ca abia iti incapea capul pe ele, ceva la 280x400 mm.si 56 de lei. Tipa nu stia prea bine de memoria pernei, cate pozitii memoreaza... Probabil ii era indiferent daca iti turtesti urechile sau ai un somn linistit. A ramas sa mai trec pe acolo poate aduc perne mai mari. Chiar imi doresc una.

6 comentarii:

Anonim

proba

Anonim

proba 2

Anonim

altfel era:2-2-10 , proba , proba,
fanul se usuca mai bine pe soba
jelize-rose

Anonim

merge si astfel , cum am vazut ca si altii procedeaza: semnez anonima in continutul msj

Anonim

Eugen Barbu avea obiceiul sa se spele pe cap in fiecare dimineata fiindca , spunea el ...''perna asta imi face un cap de tampit''
J.R. ..(nu, nu e J.R.Ewing)

Anonim

Nu exista legatura intre perna si lenjerie de dama?? este exact recuzita de alcov.J.R.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.