joi, 10 septembrie 2009

Pongo retrogradat de Standard and Poor's

joi, 10 septembrie 2009

In aceasta seara agentia Standard & Poor's urmata imediat de Moody's si Fitch Ratings a anuntat retrogradarea lui Pongo de la ratingul AAA+  la ZZZ-. Cum a fost posibil acest lucru ? Ei bine, consilierea lui Pongo pe tip de pantofi sport, remarcabila ani la randul , a intrat in degringolada odata cu pantofii spanioli marca Pablo Castilia pe care mi i-a recomandat cu caldura sa mi-i iau intrucat am sa traiesc senzatii nemaintalnite, nemaivazute, nemaiauzite...ce mai, doar praful de hasis le mai lipsea.
Ei bine Pongo, tin sa te anunt ca mi s-au gaurit in talpa intr-o singura luna de parca as fi ocolit Pamantul pe la ecuator de cel putin vreo 3 ori. Singura senzatie care imi vine acuma e sa arunc cu ei dupa tine. Lasa ca iti aleg eu anvelopele la masina, cand ai sa demarezi la semafor ai sa ajungi pe janta.

Sfat tuturor galatenilor: nu mai cumparati incaltaminte de la Leonardo, sunt niste porcarii ordinare ambalate frumos. Tenisii de Dragasani, ce amintire frumoasa, ar fi fost marfa de export acuma tataie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.