duminică, 4 octombrie 2009

Portret de pisica (1)

duminică, 4 octombrie 2009


ZOMBI
Nume oficial: ZOMBI( gen feminin)

Istoric: cand a fost adus de Francesca de prin imprejurimile blocului arata groaznic





( nu ca s-ar fi schimbat mult- ha-ha-ha) iar doctorii i-au spus ca mai are de trait 1-2 zile intrucat are gripa pisiceasca si este prea slabit ca sa mai traiasca. Noroc ca doctorii terminasera la Spiru Haret. Eu am zis din prima ca matza asta are prea multa energie in ea ca sa moara si se va inzdraveni. Asa a si fost si acum o am pe cap( la propriu, catzi, da-te jos!). Intrucat a supravietuit diagnosticului crunt de la cei cu Spirulina terminata, a primit numele sugestiv de Zombi.

Nume de scena: GHERULA

Istoric: orice ai face si la orice distanta te vei afla, vei face cunostinta fulgerator cu ghearele lui Zombi. Noroc ca nu ne transforma pe niciunul desi ne si musca, finut, ce-i drept.

Data nasterii: 1 Martie 2009 ( La pisici li se atribuie prima data importanta din calendar imediat adoptarii)

Numar de vieti ramase: 8 ( una a pierdut-o la diagnostic).


Aspect: colegele mele de servici au spus ca este urat deoarece are pata aia neagra pe ochi. Am incercat cu "Vanish" si nu a iesit, acum ce vreti, sa-i fac operatie estetica ? Mie-mi place asa cum e.


 

 



Combustibil: mere( face scandal daca nu primeste), rosii, castraveti, ardei gras, hrean( nu-l ustura ochii oare ?) si, cu voia lui, ultima pe lista, mancarea de pisici.

Motor: toarce la 80 de decibeli.
Claxon:scurt, cu gura inchisa.
Comportament in trafic: se muleaza pe stilul conducatorului, grad de alintare extrem-cea mai lipicioasa si iubitoare pisica.

Fapte de arme: intr-o zi, pe cand se intorcea de afara( zile de numarat pe degete), a nimerit cu cateva etaje mai sus si a fost luat in casa de o vecina miloasa dornica sa-i ofere copilului din dotare o jucarie. Dupa ce s-a jucat, pisicul a cerut la baie in mod politicos intrucat se afla pe teritoriu strain si nu-si gasea ladita de nisip cu niciun fel de radar si nici macar cu scanarea termografica. Ajuns la baie, s-a cocotat pe marginea cazii si a facut numele ala de fotbalist brazilian care s-a transferat de la AC Milan la Real Madrid. Bine, eu cred ca era capacul de la WC lasat jos, ca altfel baiatul tragea si apa asa cum s-a mai vazut si in filmul "Socru de cosmar" cu Robert De Niro. De tras o tragea singur, filmul era cu Robert De Niro.

Jucarii preferate: betisoarele de urechi( eu ii spun ca mananca vata pe bat)
Jocuri preferate: tunelul( intra pe sub cersafuri, pilote, cuverturi, de unde ataca cu gherula)

Coleg de celula: cu Pufzilla.



Alte ipostaze:

 

1 comentarii:

John

Iti citesc toate subiectele de la cap la coada.din greseala am dat peste site-ul tau, si am citit un articol...apoi altu...si am zis, ce ar fii s-o iau de la inceput cu primul articol.
pana cand am dat de articolul asta ( deci sunt la inceput,cele din octombrie 2009) iar prima poza de la sectiunea " alte ipostaze" e criminala.
si asta , cred, ca ma facut sa las primul meu comentariu...iar mie imi place pata de la ochi.e..funny. apropo...dak nu a mers cu venish, dai cu clor :)))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.