sâmbătă, 31 octombrie 2009

Dansezi pentru mine

sâmbătă, 31 octombrie 2009
Intrucat un bun coleg a tinut sa ma informeze ca operatia de hernie de disc are un cost in jur de 3000 de lei, nu-mi mai ramane decat sa-mi rog prietenii, rudele si cunoscutii sa participe la horror-concursul cu pricina despre ai caror pierzatori nu s-a mai aflat niciodata nimic. Deci, daca aveti ceva in comun cu  Nijinsky sau Isadora Duncan si nu ma refer la sex, trebuie neaparat sa participati daca vreti sa mai primiti vreun SMS-u' de Craciun de la mine.

5 comentarii:

Anonim

Totusi 3000 de lei nu e o suma astronomica si chiar pot contribui prietenii , apropiatii , fiindca nu cred ca trebuie sa-si vanda casa ca sa cotizeze cu o suma pe masura posibilitatilor fiecaruia.Si eu sunt in aceeasi stare de spirit , Danila e foarte grav bolnav.

Anonim

Oricat de banalar suna , nu pot decat sa-ti doresc sanatate , desi ma feresc atat de sabloane...ieri m-am rugat intr-un loc special pentru Danila si pentru toti bolnavii pamantului , fara sa stiu ca te-am inclus printre ei. Si eu am suferit anul acesta o operatie dificila , desi nu fusesem in viata mea prin spitale,iar acum sunt (nesperat) intr-o forma buna si am viata sportiva de inainte.
Daca Zombi e simpatizant al lui Vadim , stie desigur si motto-ul partidului: vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat.
E valabil si pt. tine.
Astept vesti bune.

Anonim

Nu inteleg de ce poti citi textul integral insotit de toate fotografiile , doar din arhiva , in schimb daca citesti postarea la zi , iti arata doar un fragment din text si o singura imagine.jelize

jelize-rose

M-am lamurit in sfarsit , totusi cred ca ar fi util "citeste mai mult".

pongo-prin_oras

OK, s-a rezolvat.

Desi n-a fost chiar atat de simplu.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.