duminică, 11 octombrie 2009

Pretul corect

duminică, 11 octombrie 2009

Cat mai costa o injectie ?

A fost destul de greu sa aflu pretul corect intrucat am avut cateva experiente derutante.
Serviciul in sine  trebuie sa fie gratuit  spune legea intrucat platesc asigurarile de sanatate la fel ca alte milioane de romani. In realitate functioneaza legea bugetarului care, nu-i asa, atentioneaza Base, nu este unitara, fapt dovedit inca o data de diferenta de preturi practicata pentru aceeasi amarata de injectie la Galati.

Astfel:

- Pongo imi spunea ca pentru o injectie trebuie sa dai spaga 2 lei, acesta fiind pretul practicat la Spitalul de Copii de langa el.
- La SMURD am dat 5 lei pentru o injectie facuta cu greata, genul aruncarea din pod ( mai tii minte din "Cate oua are baba") si dupa zeci de minute de asteptare. Ce-i drept, scrie si pe usa sa nu insisti inutil cu injectii pentru tratament penntru ca aici nu e Filantropia, Armata Salvarii sau Medecins sans Frontieres.
- La un dispensar am dat 10 lei si nu mi s-a mai dat restul, probabil acesta fiind pretul practicat.

Intr-un tarziu, cineva a avut bunul simt sa afiseze pretul corect la loc vizibil. Era doar 1,5 lei.

2 comentarii:

Anonim

marii bolnavi mor mai greu decat marii sanatosi.J.R.

Anonim

asta este

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Downloaded from Beta Templates.